wtorek, 17 lutego 2015



Kapsułki piorące Perlux Color

Perlux to pierwsze na rynku hybrydowe kapsułki piorące, które łączą w sobie moc proszku i żelu. Substancje te są zamknięte w jednej kapsułce, dzięki czemu ze zdwojoną siłą mogą atakować zabrudzenia. Mimo swojej mocy preparat jest bezpieczny dla ubrań. Zastosowany system Color Catcher, chroni ich kolor. Nigdy wcześniej, żaden środek do prania nie miał tak szerokiego zastosowania, nie był tak skuteczny i nie nadawał praniu tak pięknego i długotrwałego zapachu. 
Jestem zadowolona z próbek, które otrzymałam na Pierwszym Spotkaniu Węgorzewskich Mam. Kapsułki są rewelacyjne - piękny zapach bez użycia płynu do płukania to nic w porównaniu z jakością prania - żadnych plam, ubrania według mnie jaśniejsze, lepiej odprane. W całym domu było czuć ten zapach. Pojechałam i kupiłam całe opakowanie do koloru, 2 próbki dostałam gratis. Dodatkowym plusem jest brak zacieków jak po proszku. Zawsze miałam z tym problem. Super produkt, bardzo wygodny w użyciu. Zachęcam do wypróbowania, naprawdę warto :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz