czwartek, 28 maja 2015

Relacja z Mazurskiego Spotkania Blogerek :)



W ubiegłą sobotę 23 maja miałam zaszczyt być  na ostatnim czwartym Mazurskim Spotkaniu Blogerek- dla mnie było to pierwsze i ostatnie :)
Nie miałam wcześniej przyjemności uczestniczenia w takich spotkaniach blogerskich, ponieważ blog mamulenkowo.blogspot prowadzę od niedawna. Cieszę się, że załapałam się chociaż na ostatnie :) Spotkanie odbyło się w Gościnicu  u Kalicha w Węgorzewie.  Miejsce bardzo klimatyczne idealne na tego typu spotkania. Byłam w Gościńcu nie raz i nawet nie wiedziałam, że jest taka dodatkowa sala.

Nasze organizatorki spisały się na medal. 
A oto one:
Natalia Jarocka http://nataliajarocka.pl/
Ania Korzeniecka-Klisz  http://anibarpiomar.blogspot.com/

 



Dziewczyny miło powitały nas o godzinie 11.00  przy pysznej kawie i ciasteczkach.















Spotkanie rozpoczęła Roksana i zaprezentowała nam firmę kosmetyczną Mary Kay. Mieliśmy również okazję  przetestować kurację na dłonie i usta. A dwie odważne kobietki zgłosiły się na kurację twarzową :) Kosmetyki Mary Kay są dla mnie nowością , bardzo się cieszę, że mogła je poznać, przetestować. Efekt rewelacyjny!!!



 

















Po intensywnym upiększaniu mieliśmy przerwę na pyszny obiad:  zupka pomidorowa oraz kotlet  z sosem pieczarkowym i opiekanymi ziemniaczkami.


A w między czasie trwała zabawa dla dzieciaczków. Na spotkanie przyjechała fantastyczna  Animosfera.pl -  Wytwórnia Dziecięcych Wrażeń, która świetnie zajęła się młodszymi uczestnikami spotkania. Oj czego tu nie było!!! Tańce, śpiewy, zabawy różnego rodzaju, malowanie buziek, bańki, wata cukrowa. Mega!!! Szkoda tylko, że córka jeszcze za mała, ale też tak się wszystkim interesowała, nie myślała w ogóle o spaniu. Dopiero w drodze powrotnej padła jak kawka. Wszystko było dla niej nowością. Pewnie się domyślacie jaka była noc - pełna wrażeń :)  Ekipa Animosfera pozytywnie mnie zaskoczyła.



 



 Następną atrakcją po obfitym obiedzie była prezentacja Klaudyny  Tulanki, która opowiedziała nam o współpracy blogerów z  firmą. Każdy zapamięta cenne wskazówki :)


Na zakończenie spotkania był tort od Lukrecji z Giżycka. Ogólnie nie przepadam za tortami, ale ten był wyjątkowo dobry, ponieważ nie był tak słodki jak niektóre do tej pory jadłam. W między czasie dziewczyny rozdały nam cudowne upominki. Wszystkim organizatorom, sponsorom oraz partnerom spotkania bardzo dziękuje za prezenty oraz świetną zabawę :)




 
Sponsorzy spotkania:





 

















 
























































 












































 




















 

































 












































 














Tron


 









































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz