piątek, 5 czerwca 2015

Kosmetyki EVELINE



Na Majowym Spotkaniu Blogerek – Modna Kobieta  miałam okazję otrzymać w prezencie  zestaw kosmetyków firmy Eveline. Wyobraźcie sobie moją minę, gdy zajrzałam do środka złotej torebki, a tam znajdowało się osiem pełnowartościowych produktów kosmetycznych. A oto zawartość torebeczki:


Kompleksowy krem BB 6w1
Od razu po nałożeniu wydaje się, że jest ciemny, ale po rozprowadzeniu ładnie stapia się z cerą. Nie tworzy efektu maski, wyglądam naturalnie. Bardzo przyjemna lekka konsystencja. Ładnie kryje niedoskonałości i zaczerwienia. A przede wszystkim nie podrażnia skóry.



Matt Professional ANTI-SHINE COMPLEX

 Podkład podarowałam siostrze. Chyba jest z niego zadowolona, ponieważ używa go od 2 tygodniu. Jeszcze nie narzekała :)

Kremy do depilacji
Jestem bardzo zadowolona z tych kremów. Przede wszystkim za prosty zabieg i krótki czas oczekiwania na zadowalające efekty. Usuwają włoski dobrze, zwłaszcza jak są dłuższe. Opakowanie jest wydajne i zapach nie jest tak drażniący, jak niektóre produkty innych firm. Po depilacji skóra jest przyjemna w dotyku i nawilżona. Jak włoski odrastają, to nie jest to tak drażniące jak po maszynce. 



Lakiery Colour Instant  
Dostałam dwa kolory lakierów: czerwień i róż. Urozmaiciły moją kosmetyczkę, gdyż używam ich od dawna. Lakiery bardzo szybko schną, co mnie bardzo cieszy. Zawsze miałam takie szczęście, że gdy zabierałam się za malowanie paznokci to córka się budziła.  Są to moje ulubione kolory. Cenię je za trwałość i łatwość rozprowadzania. Idealny pędzelek.
 
 
Multiregenerujące mleczko do ciała skóra bardzo sucha
Używam go codziennie wieczorem. Konsystencja łatwo rozprowadza się  i bardzo szybko wchłania. Ma także delikatny, przyjemny zapach. Idealnie nawilża skórę, mleczko poradziło sobie nawet z moimi przesuszonymi łokciami i kolanami. Po rozprowadzeniu skóra jest mięciutką, gładką, przyjemną w dotyku. Opakowanie jest wydajne i łatwe w użyciu.




Krem rozwiązał mój problem z suchą wręcz przesuszoną skórą dłoni. Ma przyjemną konsystencję, dobrze się rozsmarowuje. Teraz w porze wiosennej wystarczy, że użyję tego kremu raz dziennie lub czasem nawet raz na dwa dni i jest to wystarczające. Dodatkowym plusem jest to, że nie pozostawia uczucia "tłustych" rąk czego bardzo nie lubię. Jest wydajny.

Firmę Eveline znam nie od dziś. Używam również innych ich kosmetyków. Uważam, że są to kosmetyki godne zaufania. Firma Eveline posiada kosmetyki dobrej jakości, a dodatkowo w przystępnej cenie. Ogromnym plusem jest szeroki wybór ich produktów. EVELINE to nie tylko kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, ale również do makijażu. Ofertę obejmują błyszczyki, lakiery, pomadki, a nawet  odżywki do paznokci.



1 komentarz:

  1. Same opakowania zachęcają do zakupu. Jestem sroką i lubię mieć coś co jest skuteczne a przy okazji wygląda ładnie wizualnie

    OdpowiedzUsuń