niedziela, 19 kwietnia 2015

O kosmetykach Pulanna :)



Kosmetyków z firmy Pulanna do tej pory nie znałam. Pierwszy raz miałam przyjemność ich poznania na spotkaniu mam: Matka też kobieta zorganizowanym z Ekomarinie w Giżycku.
Na spotkaniu otrzymałam zestaw czterech pełnowartościowych produktów od firmy Pulanna. Bardzo się cieszę, że mogłam je przetestować.

Ujędrniający krem do biustu

Z kremu jestem bardzo zadowolona. Regularne stosowanie ( 2 razy dziennie – rano i wieczorem) pobudza elastyczność i sprężystość skory. Dodatkowo przyjemna konsystencja w zapachu i dotyku. Intensywnie regeneruje tkankę skórną.









Serum pod oczy 40+

Serum oddałam swojej mamie. Jest to skoncentrowany preparat o szczególnie silnym działaniu przeciwstarzeniowym ( na zmarszczki, zasinienia, obrzęki). Serum wzmacnia ścianki drobnych naczyń limfatycznych i normalizuje zachwianą cyrkulację płynów w tkance podskórnej.
Mama uważa, że po zastosowaniu skóra wokół oczu stała się delikatnie napięta, poprawił się jej kolor skóry, widocznie zmniejszyły się zmarszczki. Ogólnie produkt otrzymał opinię pozytywną.


Noni Care to też seria kosmetyków Pulanna.

Krem pod oczy ma bardzo lekką konsystencję. Łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Zapach jest bardzo przyjemny ( grejpfrut i aloes). Krem jest bardzo wydajny – wystarczy niewielka ilość kremu, by dokładnie go rozprowadzić. Główną zaletą kremu jest to, że nie podrażnia delikatnej skóry. Bardzo ładnie nawilża. Sprawdza się jako baza pod podkład.

Natomiast nawilżający żel zmywający jest odpowiedni dla wrażliwej skóry twarzy i oczu. Redukuje zaczerwienia skóry. Ma delikatny i rześki zapach. Dodaje blasku i energii skórze.




Kosmetyki Pulanna posiadają certyfikat BDIH i zostały stworzone
na bazie ekologicznych składników certyfikowanych
przez międzynarodową organizację BDIH, co gwarantuje ich naturalność i przyjazność dla skóry i środowiska naturalnego.
Kosmetyki możecie kupić tu: http://www.pulanna.kupisz.pl/. Serdecznie zapraszam do zakupu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz